czwartek, 17 listopada 2016

Zabawa kolorami

Lubię to! A co? Lubię bawić się kolorami. Mieszać, farbować i czekać na efekt końcowy. Tym razem miałam trzy motki wełny skarpetkowej, 420 m. w 100 gramach każdy. Postanowiłam poeksperymentować nie tylko z kolorami, ale także z metodami farbowani. Każdy z motków zafarbowałam na inny kolor, stosując odmienne techniki.

Do zafarbowania pierwszego użyłam pięć kolorów- odcienie borda i czerwieni z odrobiną oliwki:




Drugi motek to odcienie wrzosu:




Trzeci to oliwka, zieleń i żółto- pomarańczowy:




Pobawiłam się, pokolorowałam motki, a teraz trzeba z nich coś wydziergać. Chyba będą skarpetki. Już dawno chciałam się nauczyć je dziergać, a teraz mam do tego odpowiednią okazję.

Jeszcze raz.. teraz wszystkie trzy razem:



 Który kolor Wam się  podoba najbardziej? Będę wdzięczna za udzielenie odpowiedzi :)
Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu.

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...