poniedziałek, 14 grudnia 2015

Green Island...Sweter robiony od góry.


Dzisiaj będzie bardziej adekwatnie do aury panującej za oknami...Idąc za ciosem wydziergałam kolejny raglan od góry. Tym razem w formie sweterka z długimi rękawami. W sam raz na jesienne chłody. Początek tego sweterka to prawdziwa droga przez mękę. Aż dziw, że nie potargałam tej włóczki, albo nie wyrzuciłam jej przez okno...Koncepcja tego swetra zmieniała mi się chyba z tysiąc razy i jak nigdy wcześniej rozpoczynałam robótkę wciąż od nowa. W końcu po wielu próbach, wybrałam formę najprostszą, bo taka chyba najbardziej pasuje do wielokolorowych włóczek..i wtedy poszło. Dodałam jedynie niewielki warkoczowy akcent na plecach.
Włóczkę wykorzystałam co do centymetra, a zamykając ostatnie oczko czułam prawdziwą ulgę.
Ale w końcu jest, a jak wyszedł zobaczcie sami:









Sweterek bardzo dobrze się nosi, polubiłam go od pierwszego założenia.

Dane techniczne:
Wzór: Pomysł własny:)
Włóczka: Merino Dream
Zużycie: 4 motki(do ostatniego centymetra)
Druty: 3mm i 3,5 mm





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...