piątek, 17 sierpnia 2018

Sunset Higway i Drutozlot

Wakacje, urlop..to taki czas, kiedy można się zatrzymać na chwilę, odpocząć, pomyśleć o czymś. I co z tego mojego myślenia wynikło? Otóż to, że nie idzie mi w tym roku blogowanie. Od początku roku opublikowałam zaledwie cztery posty. Totalna porażka..Mimo, ,że dziergam, to nie mam serca do pisania. Moje myśli biegną gdzieś zupełnie w inną stronę.
Post z tym sweterkiem powinien ukazać się już dawno, dawno temu. Potem obiecywałam sobie go napisać przed wyjazdem na urlop. Niestety szykowanie się, pakowanie, dopinanie ostatnich spraw, sprawiło, ze znów zabrakło czasu na pisanie posta. Tak, więc dzisiaj, gdy czas odpoczynku dobiega już końca, chce opublikować zdjęcia sweterka, który był już pokazywany tu i ówdzie w mediach społecznościowych i pewnie wiele z Was już go widziało. Jednak, aby dopełnić formalności wstawię zdjęcia i tutaj ;) Chodzi oczywiście o sweterek projektu Caitlin Hunter- Sunset highway. Sweterek wykonałam z własnoręcznie farbowanego merino z dodatkiem Chocolade Amargo od Malabrigo.
Zapraszam do oglądania:)













Zdjęć jak zwykle dużo, bo wiecie, że ja taka niezdecydowana osoba jestem i nigdy nie wiem, które zdjęcia wybrać ;)

Na koniec jeszcze taka informacja..Otóż w tym roiku po raz pierwszy wybieram się na Drutozlot do Torunia. Cieszę się niesamowicie i mam nadzieję, ze nic nie stanie mi na przeszkodzie, aby tam dotrzeć. Jednak im bliżej terminu, zaczynam obawiać się jak odnajdę się w tamtejszej rzeczywistości.

Następny post będzie ze zdjęciami z wakacji. Mam nadzieję, że ukaże się już wkrótce, jeszcze przed Drutozlotem.

5 komentarzy:

  1. Aniu sweterek piekny, jak zwykle u Ciebie. Misterna praca, a farbowanek, to Ci zazdroszcze. Podjelam jedna probe farbowania i wiem jak trudno jest uzyskac kolor, ktory sie nam marzy. Wroce jeszcze do tej pracy, bo bardzo mi sie to podoba.
    Pozdrawiam i czekam na nastepne wpisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweterek!!!!chociaż kolory nie moje to jestem zachwycona:)pozdrowionka serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. poczułam jesień ogladając ten sweterek, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sweterek, cudne zdjęcia i prześliczna modelka. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dobrałaś kolory,taki sweterek na pożegnanie lata. Hmmmm a może powitanie jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...