wtorek, 28 sierpnia 2018

Wakacje nad Morzem.

365 dni...

...czyli rok! Tyle właśnie minęło od nabrania pierwszego, do zamknięcia ostatniego oczka w mojej bawełnianej bluzeczce. Oczywiście nie dziergałam jej przez rok codziennie... ;) Gdy wiosną ubiegłego roku wygrałam moteczek Primavery firmy Lang Yarns w konkursie e-dziewiarki na pracę miesiąca, niezwłocznie narzuciłam oczka na druty i siłą rozpędu wydziergałam niemal całą bluzkę. Został mi tylko jeden kolor na dole do wydziergania, gdy jakaś inna robótka odwróciła moją uwagę od bawełnianej bluzeczki i niestety stała się ona, na długie zimowe miesiące ufokiem mieszkającym w szafie. Wiosną tego roku postanowiłam jednak, dać jej tą szansę, aby stała się czymś noszalnym na lato. Szybciutko dorobiłam brakujący pas na dole i dokładnie w rok od rozpoczęcia, zakończyłam pracę nad bluzeczką. Jednak na porządna sesję zdjęciową musiała poczekać, aż do wakacji.

Tegoroczny urlop, wraz z mężem postanowiliśmy spędzić nad Bałtykiem, naszym polskim morzem. Był to strzał w dziesiątkę, ponieważ sierpniowa pogoda dopisała nam wyśmienicie. Przez cały nasz pobyt, żar lał się z nieba. Wygrzewanie się na piasku i moczenie w wodzie, było naszym głównym zajęciem, przez te kilka dni.
Upalne dni i ciepłe noce sprawiły, ze jedynym strojem jaki chciałam nosić, były krótkie spodenki i koszulka na ramiączkach.
Jednak w sobotnie popołudnie na obiado-kolację i spacer wieczorny, postanowiłam ubrać strój nieco bardziej oficjalny, czyli moja bluzeczkę z Primavery i spódnicę specjalnie do niej zakupioną. Powodem takiej kreacji, było oczywiście wykonanie małej sesji zdjęciowej. W roli fotografa wystąpił, zawsze niezawodny mój mąż. Za co mu bardzo dziękuję.

Wędrują ulicami Dziwnowa, bo tam właśnie spędzaliśmy wakacje, dotarliśmy do Alei Gwiazd Sportu;


Kazimierz Górski urodził się do piłki nożnej..a ja? hmmm..czyżby do dziergania, a może farbowania włóczki? Oto jest pytanie ;)


Potem, na chwilę przysiąść w ogrodzie..



..by znów podążyć promenadą w stronę portu rybackiego..



..aby o zachodzie słońca dotrzeć na Falochron.




A już po zachodzie słońca spacer brzegiem morza...


Odwiedziła bluzeczka Aleję Gwiazd Sportu, musiała też odwiedzić Aleję Gwiazd w Międzyzdrojach ;), no taka z tej bluzeczki gwiazda, że lubi się lansować ;)


Przysiąść na chwilę obok Ireny Jarockiej ...


i stanąć moment obok Juliusza Machulskiego ;)



Na koniec wakacji popatrzeć jeszcze na morze i plażę..





Mam jeszcze do pokazania jeden sweterek wakacyjny, ale teraz to ja już jestem myślami w Toruniu na Drutozlocie :) :) Do zobaczenia w sobotę!
Zaległości nadrobię po powrocie.

13 komentarzy:

  1. fajna bluzeczka i super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwie sie bluzeczce checi do lansowania, bo pieknie sie na tobie prezentuje, taka jest niby zwykla, a z " zebem"
    milej zabawy na drutozlocie, zazdroszcze bardzo i za rok mam nadzieje sie tam spotkamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A.Bo nie miałam czasu wcześniej..a teraz jest już po ;)
      Zabawa na Drutozlocie była przednia. Koniecznie wybierz się za rok. Mam nadzieję, ze się spotkamy :)

      Usuń
  3. Hollywoodzko Koleżanka się prezentuje wśród gwiazd :-) Do zobaczenia w sobotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu :)Miło było Cie zobaczyć w sobotę:)

      Usuń
  4. Bluzeczka w pięknych pastelowych kolorach to idealna dzianina na letni wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluzeczka, te rękawki miodzio - bardzo dobrze, że zdecydowałaś się ją wyciągnąć z niebytu ;-) A wakacyjna sesja też piękna, taka słoneczna i beztroska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa :) Sama wiesz dobrze,że ufoków trzeba się pozbywać ;)Lato to idealna pora na sesje fotograficzne :)

      Usuń
  6. Piękne plenery, śliczna bluzeczka, ale najcudniejsza modelka. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)Troszkę się nawet zaczerwieniłam ;)Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Aniu, bardzo się cieszę, że Cię poznałam w Toruniu :) Bluzka jest bardzo ładna, a w naturze jeszcze ładniejsza! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...